נתניהו: "משוכנע שאפשר להשיג הסכמות"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "משוכנע שאפשר להשיג הסכמות"

    רה"מ נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "יש לנו ויכוח על הרפורמה אבל אנחנו עושים מאמץ לפתור את הויכוח בהידברות. אני משוכנע שאפשר להשיג הסכמות ונותן לכך גיבוי מלא"

    צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה, כי הוא משוכנע שאפשר להגיע להסכמה בנושא החקיקה המשפטית. "אנחנו יצאנו עכשיו מימי הזיכרון ויום העצמאות, ימים מקודשים לכולנו. זו הזדמנות לומר לך מילת ברכה והוקרה, מירי, על הטקס המרגש מאוד. ראינו בימים ובטקסים האלה את עם ישראל מתאחד סביב הדברים המקודשים לו, הסמלים הלאומיים שמשותפים לכולנו. יש לנו מדינה אחת והיא יקרה וחשובה לכל אזרחי ישראל.

    וידאו: רועי אברהם /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

    video
    play-sharp-fill
    "יש בינינו גם ויכוח יסודי בעניין הרפורמה המשפטית, אבל אנחנו עושים מאמץ לפתור את הוויכוח הזה בהידברות. ברצון טוב של שני הצדדים, אני משוכנע שאפשר להשיג הסכמות – ואני נותן לכך גיבוי מלא", הצהיר נתניהו.

    לדבריו: "הממשלה ממשיכה לנוע בכל התחומים קדימה. מחר נפתח את מושב הקיץ של הכנסת. לאחר שאישרנו את תקציב המדינה בממשלה, נאשר את התקציב בכנסת. זה תקציב דו-שנתי. התקציב הזה בא יחד עם חוק הסדרים. שניהם יחד יביאו יציבות כלכלית ויזניקו את המשק להישגים חדשים.

    "דווקא בימים של האטה כלכלית ואינפלציה עולמית, דווקא בימים אלה ישראל יכולה וצריכה להסתער קדימה. אנחנו עשינו זאת בקורונה, עשינו את זה בהאטות כלכליות עולמיות קודמות, ונעשה את זה גם הפעם. אנחנו נביא יציבות כלכלית, נרחיב את התחרות, ונכניס רשתות-שיווק בינלאומיות להפחתת מחירים", הוסיף ראש הממשלה.

    "בכל העת, כמובן, אנו שומרים על הביטחון. אנחנו לא ניתן לאיראן לכרוך טבעת חנק של טרור סביבנו. אנחנו פועלים בעניין הזה סביב השעון, כל הזמן, גם בימים אלה, ואנחנו נמשיך לפעול הן בהתקפה והן בהגנה נגד התוקפנות של איראן ושל גרורות הטרור שלה.

    "בנוסף, אנחנו נקים את המשמר הלאומי. זו מהפכה. יחד עם הבאת תקציב של מיליארדי שקלים להוסיף אלפי שוטרים, כל זה כדי להשיב את הביטחון האישי לכל אזרחי ישראל, לרבות בחברה הערבית.

    "כמובן, שיש פעילות רבה ועניפה סביב השולחן הזה, של שרים ושרות, כל אחד בתחומו, בתחומים שמשפיעים על כל אזרחי ישראל. בישיבות הממשלה הבאות אני אבקש מהשרים והשרות להציג את היעדים המרכזיים במשרדיהם ולעדכן על ההתקדמות בהשגת היעדים הללו. אנחנו פותחים את מושב הקיץ, ואנחנו הולכים לעבוד קשה מאוד למען אזרחי ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות